26 C
Athens
Saturday, June 29, 2024
More

    Πολιτική «θύελλα» για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

    Σε μία προσπάθεια να βάλει στο «καναβάτσο» την κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ μέσω του τηλεοπτικού σποτ για τα 20 εκατομμύρια ευρώ που έδωσε η κυβέρνηση σε 1.200 μέσα μαζικής ενημέρωσης για τη διαφημιστική καμπάνια αντί να προκαλέσει μεγαλύτερη αντιπολιτευτική πίεση στην κυβέρνηση, όπως επιχείρησε, κατάφερε όπως λένε κυβερνητικά στελέχη να γίνει η προσπάθειά της «μπούμερανγκ» και να βρεθεί η Κουμουνδούρου υπόλογη.

    Στον ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να επιτεθούν στην κυβέρνηση επιμένοντας με το σποτ που έφτιαξαν, αλλά ξεκαθαρίζουν ότι δεν βάζουν στο ίδιο τσουβάλι όλους τους δημοσιογράφους.«Εκεί που μας χρωστούσαν μας παίρνουν και το βόδι» λένε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που όμως καταλαβαίνουν το λάθος που έγινε.

    Η κυβέρνηση, από τη δική της πλευρά, επιχειρεί να αντιστρέψει το κλίμα υπέρ της και από εκεί που υπήρχαν «σκιές» για το πού δόθηκαν τα χρήματα, βρέθηκε από πάνω, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ πολιτικά φαίνεται ότι εκτέθηκε και αντί να κερδίσει πόντους, που ήδη κέρδιζε από την κριτική του στο θέμα της διαφάνειας, ξαφνικά βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο.

    Το βίντεο του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να έγινε viral και να ξεπέρασε τις 400 χιλιάδες προβολές, ωστόσο έδωσε ακόμη μια αφορμή αμφισβήτησης του δημοσιογραφικού κλάδου συλλήβδην και επέτρεψε να ενισχυθεί η λάθος άποψη ότι «όλοι ίδιοι είναι».

    Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ κατάλαβε τελικά το λάθος του, φρόντισε όσο μπόρεσε στη συνέχεια, να διευκρινίσει ότι δεν εννοούσε τους δημοσιογράφους, αλλά τους εκδότες και τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και όχι τους απλούς εργαζόμενους στο χώρο του Τύπου, που δεν έχουν να χωρίσουν τίποτε από άλλους εργαζόμενους στη χώρα.

    Έγιναν πολλές συζητήσεις εντός του ΣΥΡΙΖΑ τις τελευταίες ημέρες και αρκετά στελέχη του δεν έκριναν με θετικό μάτι το σποτ.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα