36 C
Athens
Saturday, September 18, 2021
More

    Υπουργείο Εργασίας και Εξυπηρέτηση Πολιτών

    Υπουργείο Εργασίας και Εξυπηρέτηση Πολιτών

    Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία και   λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, με σκοπό να διευκολύνει την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

    Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, θα λειτουργεί όλο το 24ωρο για 7 ημέρες την εβδομάδα με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.

    Σε πρώτη φάση η λειτουργία αφορά την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ, ενώ από τον Σεπτέμβριο θα ενταχθούν κι άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).

    Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί νέες εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων κ.ά., σηματοδοτώντας τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.

    Latest articles

    spot_img
    spot_img

    Related articles