19.5 C
Athens
Saturday, April 20, 2024
More

    Στη Warply ανέθεσε ο όμιλος Apparel Group τις υπηρεσίες mobile commerce για την καναδική αλυσίδα καφετεριών Tim Hortons

    Στη Warply ανέθεσε ο Όμιλος Apparel Group συνολικά τις υπηρεσίες mobile commerce, αλλά και το σύστημα επιβράβευσης (loyalty scheme) για την καναδική δημοφιλή αλυσίδα καφετεριών και εστιατορίων, Tim Hortons.

    Η Warply ανέλαβε τις εμπορικές δραστηριότητες για το brand Tim Hortons σε έξι χώρες του Κόλπου: ΗΑΕ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ομάν, Σαουδική Αραβία και Κουβέιτ.Πρόκειται για δίκτυο 280 καταστημάτων συνολικά στη Μέση Ανατολή για την αλυσίδα. Η Warply, ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε προγράμματα επιβράβευσης πελατών, έχει λανσάρει από τον Απρίλιο για την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή, το νέο, πολύγλωσσικό mobile commerce app της.

    Λάνσαρε ακόμη και mobile wallet συμβατό με Apple Pay και Google Pay κι επίσης, πλατφόρμα ηλεκτρονικών παραγγελιών, q-commerce, και omnichannel loyalty scheme, το οποίο ορίστηκε, παραγγέλθηκε και προγραμματίστηκε να είναι διαφορετικό ανά χώρα. Το νέο σύστημα επιβράβευσης της Tim Hortons μέσα από την τεχνογνωσία της Warply μετρά ήδη 500.000 εγγραφές.

    Η Warply έχει αναλάβει συνολικά το mobile marketing και το loyalty marketing, με στόχο την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων στο engagement των χρηστών, που μπορεί να ωθήσει και σε επαναληπτικές πωλήσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος της Warply, Γιάννης Δοξαράς, αφενός επιβεβαίωσε την επικέντρωση της εταιρείας «στο κομμάτι της ψηφιακής και φυσικής εμπειρίας», αφετέρου έδειξε την στρατηγική για «περαιτέρω εδραίωση στην περιοχή του Κόλπου», σύμφωνα με την οποία η συνεργασία με το brand Tim Hortons αποτελεί ορόσημο

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα