15 C
Athens
Friday, April 19, 2024
More

    Πεθαίνουν η γραφειοκρατία και οι ουρές : Ραντεβού με βιντεοκλήση για το Δημόσιο

    Τα 227.313 έφτασαν τα ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myDESKlive μέχρι σήμερα, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. 

    Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

    Ξεκίνησαν τον Μάιο του 2020 από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να αποκτούν κλειδάριθμο χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ τους. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους ακολούθησε η δημιουργία του myKEPlive, μέσω του οποίου καθιερώθηκαν τα ραντεβού με βιντεοκλήση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για συγκεκριμένες υπηρεσίες των ΚΕΠ.

    Τον Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε σε λειτουργία το myOAEDlive για συμβουλευτικές υπηρεσίες του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού τόσο προς ανέργους, όσο και προς επιχειρήσεις. Τον ίδιο μήνα ενεργοποιήθηκε και το myConsulLive για υπηρεσίες των κατά τόπους προξενικών αρχών, το οποίο σήμερα διατίθεται συνολικά από 86 πρεσβείες και γενικά προξενεία της Ελλάδας σε 55 χώρες.Τ

    έλος, σε πιλοτική λειτουργία βρίσκονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση για τρεις ακόμα υπηρεσίες και, συγκεκριμένα, τον eΕΦΚΑ (myEFKAlive), το Ελληνικό Κτηματολόγιο (myKtimatologioLive) και τους δήμους (myDimosLive).

    Με τον τρόπο αυτό, τα ψηφιακά ραντεβού έχουν συμβάλει σημαντικά στη μείωση της γραφειοκρατίας και της αναμονής των πολιτών στα φυσικά σημεία παροχής εξυπηρέτησης, στην εξοικονόμηση χρόνου και την αποφυγή συνωστισμού.

    Διευκολύνεται, ταυτόχρονα, το έργο της Διοίκησης, επιτρέποντας την αξιοποίηση του προσωπικού με τον βέλτιστο και πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Περαιτέρω, ειδική πρόβλεψη έχει ληφθεί για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, αλλά και για τον προγραμματισμό ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που αυτό δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα