20.5 C
Athens
Friday, April 19, 2024
More

    Περαιτέρω ανάπτυξη του brand Havaianas αναμένεται τα επόμενα χρόνια

    Περαιτέρω ανάπτυξη του brand Havaianas, που ταιριάζει με την ευρύτερη κουλτούρα και το κλίμα της Ελλάδας, βλέπει τα επόμενα χρόνια ο Guilliume Prou, CEO του ομίλου Alpargatas για την περιοχή EMEIA, όπου και υπάγεται το γνωστό brand. 

    Ο όγκος πωλήσεων της Havaianas στην παγκόσμια αγορά έφτασε τα 7 εκατομμύρια ζευγάρια στο τρίτο τρίμηνο του 2022. Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από 26% το 2022 σε σχέση με το 2021. Ένας πολύ καλός δείκτης για την πορεία της μάρκας είναι ο αριθμός των ζευγαριών που πωλούνται ανά 1.000 κατοίκους. Με βάση το δείκτη αυτό, η Ελλάδα είναι ήδη η 2η πιο ισχυρή αγορά στην Ευρώπη, με την Πορτογαλία να κατέχει την 1η θέση.

    Από την έναρξη των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα το 2018 έχει ξεπεραστεί το αρχικό επιχειρηματικό πλάνο καθώς η ανταπόκριση του κοινού ήταν πάνω από τις προσδοκίες. Δεύτερον, ο συνδυασμός διαφορετικών καναλιών, με περισσότερο από το 80% των εργασιών να πραγματοποιείται μέσω του δικτύου χονδρικής πώλησης, αποφέρει ένα πολύ υγιές μεικτό περιθώριο κέρδους.

    Όσον αφορά το δίκτυο λιανικής πώλησης, δηλαδή την απευθείας σύνδεσης με τον τελικό καταναλωτή, υπάρχουν καταστήματα στην Αθήνα (στην Ερμού) και στη Θεσσαλονίκη αντίστοιχα (στην Τσιμισκή), καθώς και πέντε καταστήματα franchise στην Ελλάδα και άλλα δύο καταστήματα franchise στην Κύπρο. Οι καταναλωτές εξυπηρετούνται και διαδικτυακά, μέσω του eshop havaianas.com. Ωστόσο, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από τον μέσο όρο άλλων αγορών της ΕΕ, όπως είναι η Γαλλία, η Ισπανία ή η Ιταλία.

    Το μεγαλύτερο κομμάτι της διανομής γίνεται από τους συνεργάτες του δικτύου χονδρικής πώλησης, με πάνω από 500 σημεία σε όλη την επικράτεια. Τα 2/3 από αυτά βρίσκονται στην ηπειρωτική χώρα και το 1/3 στα Ελληνικά νησιά και την Κύπρο.

    Το 2022 άνοιξε ένα νέο κατάστημα franchise στη Μύκονο που είχε πολύ καλή απόδοση και του χρόνου εξετάζεται το άνοιγμα περίπου 5 νέων εποχιακών καταστημάτων στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση διατηρείται μια καλή ισορροπία μεταξύ του δικτύου λιανικής πώλησης για τον καταναλωτή και του δικτύου συνεργατών χονδρικής πώλησης. Το δίκτυο χονδρικής είναι απαραίτητο για τη συνεχή ανάπτυξη της μάρκας στην Ελληνική αγορά.

    Ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του brand στην αγορά. Υπάρχει ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που πολλοί Έλληνες δεν γνωρίζουν ακόμη, οπότε εδώ επικεντρώνεται και η εστίαση. Το brand στοιχηματίζει σε αυτό που αποκαλείται ως κατηγορία “Beyond Core”, η οποία φιλοξενεί προϊόντα όπως τα σανδάλια – μια Ελληνική πρωτοπορία– τα αξεσουάρ, τα ρούχα καθώς και νέες συλλογές για το φθινόπωρο και τον χειμώνα.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα