Συμπληρώνοντας φέτος τα 25 χρόνια δυναμικής παρουσίας της στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς μας συστήνει τη νέα, επετειακή 360ο επικοινωνιακή της καμπάνια, με στόχο την ανάδειξη όλων των ενεργειών που έχει πραγματοποιήσει με επίκεντρο τους Έλληνες καταναλωτές.
Μέσα από την 25ετή πορεία της στην ελληνική αγορά η εταιρεία έχει στηρίξει τους Έλληνες προμηθευτές και την τοπική κοινωνία και έχει δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Με σλόγκαν “Το Lidl στα καλύτερά του” η Lidl Ελλάς φροντίζει να αναδεικνύει συνεχώς την εξέλιξή της και την προσήλωσή της στο μέλλον.
“Στη Lidl Ελλάς εδώ και 25 χρόνια εξελισσόμαστε μαζί με τον τόπο και τους ανθρώπους, χάρη στη μοναδική επιχειρηματική μας φιλοσοφία αλλά και το πάθος, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των πάνω από 6.700 εργαζομένων μας”, δήλωσε o Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς.
Στο πλαίσιο της 25ετίας, γιορτάζοντας το σήμερα με όραμα ένα καλύτερο αύριο, η εταιρεία προγραμματίζει πληθώρα ενεργειών για τους καταναλωτές, όπως μεγάλους διαγωνισμούς Lidl Plus, ειδικές εκπτώσεις, αγαπημένα προϊόντα σε νέες επετειακές συσκευασίες, καθώς και πολυάριθμες εσωτερικές δράσεις για τους ανθρώπους της και τις οικογένειές τους μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου.