Οι καταναλωτές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις άλλες αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος Jumbo, αναγνώρισαν για ακόμη μία χρονιά την σχέση τιμής και ποιότητας που προσφέρει, παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και το αυξημένο κόστος μεταφοράς.
Συγκεκριμένα, για τον Όμιλο JUMBO, ο Σεπτέμβριος 2024 σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 6% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το προηγούμενο έτος. Για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν περίπου κατά 7%. Οι μήνες Οκτώβριος, Νοέμβριος και Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά η περίοδος κατά την οποία ο Όμιλος JUMBO επιτυγχάνει το 35% του ετήσιου τζίρου του.
Παράλληλα ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πλάνο και διατηρεί τη στρατηγική του, παρά τα διάφορα προβλήματα στις αγορές.
Η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Σεπτέμβριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές) σημείωσαν αύξηση περίπου 7%.
Συνολικά, για το 9μηνο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -εξαιρουμένων των ενδοεταιρικών συναλλαγών- αυξήθηκαν κατά περίπου 7% σε σύγκριση με το 2023.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων της Κύπρου, κατά τον Σεπτέμβριο του 2024, παρέμειναν στα περσινά επίπεδα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 9μηνο του 2024 είναι αυξημένες κατά +1% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου τον Σεπτέμβριο του 2024 ήταν αυξημένες κατά +7% περίπου.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία, για το 9μηνο του 2024, είναι αυξημένες κατά +8% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου και του ηλεκτρονικού καταστήματος παρουσίασαν αύξηση περίπου 6% τον Σεπτέμβριο του 2024, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 9μηνο του 2024 έχουν αυξηθεί κατά περίπου 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.