Αφού σημείωσε ιστορικό υψηλό πωλήσεων το 2022 και έβαλε το εμβληματικό της ταχίνι στα πιάτα των καταναλωτών του εξωτερικού, η Αφοί Χαΐτογλου επενδύει στην ενδυνάμωση της εξωστρέφειάς της και στις “πράσινες” επενδύσεις, με στόχο να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ τζίρο τη φετινή χρονιά.
Οι επενδύσεις, οι στρατηγικές κινήσεις και η εστίαση στις αγορές του εξωτερικού, κινούσαν σχεδόν από πάντα το επιχειρηματικό πνεύμα της οικογένειας Χαΐτογλου.
Η εξωστρέφεια της Αφοί Χαΐτογλου δεν έπαψε ποτέ, ούτε καν όταν βρέθηκε αντιμέτωπη με τις υπέρογκες υποχρεώσεις της λόγω δανεισμού το 2018. Οι ρυθμίσεις στις οποίες προέβη ο Νικόλαος Χαΐτογλου ως νέος Διευθύνων Σύμβουλος μετά τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα του, Αλέξανδρου, το 2016, έστρεψε το ενδιαφέρον στην ενίσχυση της παραγωγής και των εξαγωγών.
Πράγματι, από 30% του τζίρου που κάλυπταν οι εξαγωγές το 2018, τέσσερα χρόνια αργότερα και για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, ξεπέρασαν την εγχώρια κατανάλωση και έφθασαν στο 52% των συνολικών πωλήσεων. Οι εξαγωγές πλέον κατευθύνονται σε περισσότερες από 50 χώρες με δυνατές αγορές την Αγγλία, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Αυστραλία και κυρίως, τις Η.Π.Α.
Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα ο τζίρος της εταιρείας το 2022 να εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 93 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10% και δημιουργώντας ανάλογες προσδοκίες για ένα ακόμη πιο αποδοτικό 2023. Δεν είναι τυχαίο ότι η διοίκηση έχει θέσει ως στόχο να αγγίξει τα 101-102 εκατ. ευρώ τη φετινή χρονιά, με τις εξαγωγές να σημειώνουν νέα άνοδο και να φτάσουν να αποτελούν το 52% των πωλήσεών της.