Η AHB Group (γνωστή με το εμπορικό σήμα ΘΕΟΝΗ) πραγματοποιεί επενδύσεις που ξεπερνούν τα 20 εκατομμύρια ευρώ για να καλύψει τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του φυσικού μεταλλικού νερού, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Σε εκδήλωση ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε χθες, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα της συσκευασία PET, η οποία διαθέτει σύστημα γραφής και ανάγνωσης για τυφλούς, Braille, στο καπάκι.
Όπως δήλωσε ο Chief Operating Officer, Δημοσθένης Αθανασίου, η δημιουργία αυτής της καινοτόμου συσκευασίας προήλθε από επένδυση 5,5 εκατομμυρίων ευρώ, που αφορά την αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής PET. Αυτή η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε στις αρχές του έτους και ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία και βιωσιμότητα. Με τη νέα γραμμή παραγωγής, το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τα νέα συμπεριληπτικά καπάκια στις συσκευασίες του.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε άλλες επενδύσεις ύψους 3,7 εκατομμυρίων ευρώ για την εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής γυάλινων και χάρτινων συσκευασιών. Αυτές οι γραμμές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο και τον Οκτώβριο του 2024, είναι κρίσιμες για τη στρατηγική της εταιρείας σχετικά με την προώθηση της αειφορίας, μέσω της χρήσης βιώσιμων υλικών και καινοτόμων περιβαλλοντικά φιλικών λύσεων συσκευασίας.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της παραγωγικής ικανότητας, επενδύονται 12 εκατομμύρια ευρώ στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου κέντρου logistics στον Ελληνόπυργο Μουζακίου. Η νέα εγκατάσταση θα έχει συνολική έκταση 36.000 τ.μ. και καλυμμένη επιφάνεια 7.618 τ.μ., και θα είναι κρίσιμη για τις ανάγκες αποθήκευσης και διανομής της εταιρείας. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει 60 νέες θέσεις εργασίας στην τοπική κοινότητα, ενώ η πρώτη φάση ολοκλήρωσης αναμένεται μέχρι το τέλος του 2024, με πλήρη λειτουργία από τις αρχές του 2025.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία παρουσιάζει έναν εξωστρεφή προσανατολισμό, με το νερό ΘΕΟΝΗ να εξάγεται σε περισσότερες από 23 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ΗΑΕ, Ολλανδίας, Κουβέιτ, Γερμανίας, Ασίας, Κίνας και Καναδά, ενώ η λίστα των χωρών που διανέμεται το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό συνεχώς εμπλουτίζεται.
Το 2023, ο τζίρος της AHB Group ανήλθε σε 24,33 εκατομμύρια ευρώ, μειωμένος κατά 6,1% λόγω των επιπτώσεων της καταιγίδας Daniel και της επιτάχυνσης υλοποίησης των νέων επενδύσεων, κυρίως στις γραμμές παραγωγής. Τον Ιούλιο, η εταιρεία έλαβε πλήρη ασφαλιστική αποζημίωση για τις ζημιές που προκλήθηκαν από τη θεομηνία τον Σεπτέμβριο του 2023, οι οποίες αφορούσαν σε κτιριακές εγκαταστάσεις, μηχανήματα και αποθέματα. Η ασφαλιστική αποζημίωση ανήλθε σε 2,7 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης, τα έσοδα από τις πωλήσεις του νερού ΘΕΟΝΗ, που ανήκει στα τρία πιο ισχυρά brands της αγοράς, αναμένεται ότι φέτος θα φτάσουν τα 33 εκατομμύρια ευρώ.
Ο πλειοψηφών μέτοχος της εταιρείας, Δημήτρης Τσέλιος, τόνισε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σχέδια για είσοδο σε άλλες δραστηριότητες, όπως η παραγωγή αναψυκτικών. «Είμαστε η μοναδική εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό που εστιάζει αποκλειστικά σε μια κατηγορία, αυτή του νερού», ανέφερε.
Η εταιρεία εισήλθε στην αγορά εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ, το οποίο εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα στην τοποθεσία Βατσουνιά, στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Το ΘΕΟΝΗ είναι το μοναδικό ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό που έχει αποσπάσει πάνω από 100 διεθνή βραβεία ποιότητας και γεύσης, αναβλύζοντας από φυσική πηγή σε υψόμετρο 1.100 μέτρων, στην οροσειρά των Αγράφων του νομού Καρδίτσας.