16.2 C
Athens
Friday, March 24, 2023
More

    Εθνική τραγωδία. Το πολύνεκρο δυστύχημα της Ελλάδας δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο στην ιστορία από συγκρούσεις τρένων

    Οι 350 επιβάτες που ταξίδευαν από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη δεν φαντάστηκαν ποτέ ότι μετά από ένα τριήμερο γιορτής χαράς και διασκέδασης λόγω Σαρακοστής η μοίρα θα έγραφε για αυτούς να ζήσουν μια ανείπωτη τραγωδία με εικόνες χειρότερες από αυτές του πολέμου.

    Δυο τρένα στις ίδιες ράγες και με κατεύθυνση το ένα πάνω στο άλλο ! Το ένα με 350 ζωές το άλλο με εμπορευματοκιβώτια. Μέχρι στιγμής 38 ζωές από αυτές που αναγνώρισαν χάθηκαν σε μια στιγμή και περισσότεροι από 80 άνθρωποι βαριά τραυματισμένοι δεν έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί και γιατί . 

    Μαρτυρίες θυμάτων κάνουν λόγο για μια νύχτα κόλαση όπως σε ταινίες τρόμου χωρίς τελειωμό. Μια μαζική τραγωδία όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά οι Ιατροδικαστές σε σχέση με την διαδικασία ταυτοποίησης και αναγνώρισης των σορών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Επίπονη και χρονοβόρα με νεκροψίες και νεκροτομές.

    Με μια μικρή έρευνα σε ότι έχει να κάνει με συγκρούσεις τρένων και ειδικά μετωπικές αυτή που συνέβη στη χώρα μας είναι αδιανόητη. 

    Επί 12 λεπτά τα δύο μοιραία τρένα στα Τέμπη κινούνταν στην ίδια ράγα χωρίς να υπάρχει ούτε σύστημα προειδοποίησης ούτε σύστημα αποφυγής σύγκρουσης έτσι όπως δήλωσε δημόσια, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Γιάννης Ντίτσας.

    Είπε όμως και κάτι τρομερά αποκαλυπτικό :Οι εργασίες στις ράγες γίνονται χειροκίνητα οι φωτεινοί σηματοδότες δεν λειτουργούν ούτε τα συστήματα ασφαλείας και τόνισε ότι  “δεν είναι κρυφό , αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα, παρότι έχουν καταγγελθεί τα τελευταία 20 χρόνια”.

    Είναι λογικό απευθείας το μυαλό όλων να πάει στο ερώτημα  τι ήταν αυτό που οδήγησε στην τραγωδία τα δυο τρένα; Πώς συγκρούστηκαν τα δύο τρένα, κάτω από ποιες συνθήκες έγινε η φονική σύγκρουση.

    Και εδώ έρχεται να επιβεβαιώσει το ρεπορτάζ του pointmedia.gr ότι

    • Ποιος έκανε τον έλεγχο στον πίνακα δρομολογίων διαδρομών των τρένων και αν υπήρχε πίνακας διαδρομών
    • Ο ρυθμιστής  τήρησε τους κανόνες σηματοδότησης, κανόνες ειδοποίησης , κανόνες ελέγχου ραγών
    • Υπήρξε μεταγωγέας έκτακτης ανάγκης και σε ποιες γραμμές υπάρχει ή δεν υπάρχει στις μονές διαδρομές
    • Κατά πόσο τηρήθηκαν οι ασύρματες οδηγίες διαδρομής Λειτούργησε η διαδικασία πρωτοκόλλου
    • Κανόνες εκτάκτου ανάγκης ποιες είναι και πως τηρήθηκαν
    • Καταγραφέας συμβάντων! Βρέθηκαν; Υπήρχαν ;
    • Εκπαίδευση για ψυχική διαχείριση κρίσης. Πόσοι και ποιοι ήταν εκπαιδευμένοι σχετικά;

    Αυτά θα είναι και τα ερωτήματα όλων ανεξαιρέτως των οικογενειών που έχασαν δικούς τους ανθρώπους ή ακόμα τους αναζητούν ή έχουν τραυματιστεί και στα οποία πρέπει να δοθεί άμεσα απάντηση .

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Σχετικά Άρθρα