14.8 C
Athens
Friday, April 19, 2024
More

    Αύξηση τζίρου 13% το 2022 σε σχέση με το 2021 για τον ελληνικό όμιλο αθλητικών ειδών Zakcret Sports

    Σε τροχιά ανόδου κινείται η πορεία του ελληνικού ομίλου αθλητικών ειδών Zakcret το 2023. Μετά από ένα έτος, το 2022, κατά το οποίο “έτρεξε” μια επενδυτική διαδικασία ανακαινίσεων ύψους 1 εκατ. ευρώ, το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας επεκτείνεται με νέα καταστήματα, που ανοίγουν μέσα στον Μάρτιο και τον Απρίλιο στην Καλλιθέα και την Καλαμάτα.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Νικόλαος Πολυμενάκος “το 2022 ήταν μια δυναμική χρονιά και με τις όποιες δυσκολίες υπήρχαν ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά +13% σε σχέση με το 2021, αποφέροντας €43.7m καθαρών (άνευ ΦΠΑ) πωλήσεων. Το 2023 προσδοκούμε σε ακόμα καλύτερη χρονιά λόγο των νέων επενδύσεων που έχουμε προγραμματίσει και τον εξ ορθολογισμό των εξόδων που επιβάρυναν την ιδιαίτερη χρονιά του 2022 και αναμένουμε μια αύξηση πωλήσεων της τάξεως του +20%”.

    Σε αυτό το σταθερά θετικό πρόσημο μπορεί να συντελέσει και η μερική αποκλιμάκωση της ενεργειακής κρίσης, ιδιαίτερα μεγάλο ζήτημα για τις επιχειρήσεις το 2022, η οποία, ωστόσο, δεν είναι και απολύτως βέβαιη, λόγω των πολλαπλών εξωγενών παραγόντων που μπορούν να λάβουν χώρα στη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς.

    Εξάλλου, όπως προσθέτει ο κ. Πολυμενάκος, η νέα χρονιά ξεκίνησε με αυξημένη ζήτηση τόσο για τις πρόσφατες χειμερινές εκπτώσεις, όσο και για τις νέες παραλαβές των σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2023.

    Αναμφισβήτητα, η προηγούμενη χρονιά έγινε πιο δύσκολη λόγω και της ελευσης νέων παικτών από το εξωτερικό στον κλάδο των αθλητικών ειδών, όπως η Sports Vision και η JD Sports. Η αντίδραση της Zakcret σε αυτό; “Όντως το 2022 ήταν μια ενδιαφέρουσα χρονιά όσο αφορά νέους στην αγορά μας ανταγωνιστές από το εξωτερικό. Ωστόσο με την συνεχή επέκταση και την αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων μας και των Digital καναλιών μας, ως εταιρεία τελικά κερδίσαμε μερίδιο στην αγορά αντί να επηρεαστούμε αρνητικά”.

    Σε αυτό τον συνεχώς αναπτυσσόμενο ανταγωνισμό, η Zakcret απαντά, έχοντας καθορίσει, όπως αναφέρει ο κ. Πολυμενάκος, “μια πολύ συγκεκριμένη τοποθέτηση στον χάρτη του κλάδου μας και το οποίο είναι ένα από τα δυνατά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά μας. Στο επίκεντρο όλων των ενεργειών μας βρίσκεται πάντα ο τελικός καταναλωτής και η εμπειρία που λαμβάνει όταν επισκέπτεται τα καταστήματα μας η επιλεγεί το digital για τις αγορές του. Επίσης, το “All For You loyalty” πρόγραμμα που προσφέρουμε ανήκει και αυτό στα πολύ δυνατά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μας ανταμείβοντας με έναν πολύ ουσιαστικό τρόπο τα μέλη μας”.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι στη θετική πορεία της εταιρείας την προηγούμενη χρoνια έχει μετρήσει και το γεγονός ότι συνεχίζεται, σε σημαντικό βαθμό, η athleisure τάση στην ένδυση, ακόμα και σήμερα. “Είναι μια τάση που εξακολουθεί να υπάρχει. Θα μπορούσα να πω έχει γίνει πλέον κουλτούρα ζωής και η οποία επιλέγεται και από καταναλωτές οι οποίοι μέχρι πρότινος και λόγω των επαγγελμάτων τους επέλεγαν αποκλειστικά και μόνο πιο επίσημες ενδυμασίες. Ιδιαίτερο ρόλο στην εδραίωση αυτή έχουν και οι εταιρίες οι οποίες πλέον και επιτρέπουν μια λιγότερο επίσημη ενδυμασία αλλά και παρέχουν τη δυνατότητα του work from home” υπογραμμίζει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.

    Σε αυτό το πλαίσιο, η Zakcret ετοιμάζει επέκταση δικτύου, τόσο στην Αττική, όσο και στην Καλαμάτα. “Τα επόμενα δυο νέα καταστήματα μας, ένα Zakcret 800τμ και ένα Outlet Center 1500τμ θα ανοίξουν σε στρατηγικά σημεία στην Καλαμάτα εντός του Μαρτίου και αμέσως μετα στις αρχές Απριλίου άλλο ένα Zakcret 800τμ θα ανοίξει στην κεντρική αγορά της Καλλιθέας. Επίσης, έχουμε στο πλάνο μας ένα νέο Sneaker Cage κατάστημα στα νότια προάστια για τον μήνα Σεπτέμβρη” σημειώνει ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας.

    Όπως αναφέρεται, εξάλλου, από τον κ. Πολυμενάκο, “η επέκταση του δικτύου μας εξακολουθεί να είναι βασική προτεραιότητα μας και τα σχέδια μας, αποσκοπώντας στο άνοιγμα ακόμα 2-3 καταστημάτων στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Βρισκόμαστε συνεχώς σε αναζήτηση χώρων, οι οποίοι εκτός των πολύ καλών τοποθεσιών, θα πληρούν και τις απαιτούμενες για, την καλύτερη εμπειρία του brand από τον πελάτη, προϋποθέσεις”.

    Η εξάπλωση του brand στην Ελλάδα, ωστόσο, μεταθέτει χρονικά αυτή στην Κύπρο, η οποία υπήρχε σαν σχέδιο τους προηγούμενους μήνες, μια κίνηση η οποία, πάραυτα, εξακολουθεί να βρίσκεται ως προτεραιότητα στο γενικότερο επεκτατικό πλάνο της εταιρείας.

    Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι κυρίαρχη θέση στα πεπραγμένα της εταιρείας για το 2022 είχε και η διαδικασία των ανακαινίσεων στα καταστήματά της ανά την χώρα, το κόστος της οποίας άγγιξε το 1 εκατ. ευρώ. Κατά όσα αναφέρονται από τη Zakcret “η ποιοτική αναβάθμιση των καταστημάτων μας παίζει σημαντικό ρόλο για την εμπειρία των καταναλωτών μας και βρίσκεται στις προτεραιότητες μας κάθε έτος με απώτερο στόχο τα καταστήματα μας να είναι πάντα up to date”.

    Για την εταιρεία είναι, επίσης, βαρύνουσας σημασίας η εφοδιαστική αλυσίδα και η συστέγαση των αποθηκών της σε συνδυασμό με τη συνεργασία με 3PL εταιρία και με απώτερο στόχο την βέλτιστη ταχύτητα αποστολής των προϊόντων της προς τον τελικό καταναλωτή.

    Σε ο, τι αφορά το e-shop της εταιρείας αθλητικών ειδών, το 2022 οι digital πωλήσεις δεν σημείωσαν αύξηση σε σχέση με το 2021, καθώς παρατηρήθηκε μια μεγαλύτερη, από το αναμενόμενο, στροφή του καταναλωτή προς τα καταστήματα, παρότι και αυτό ήταν ένα covid-free, σε μεγάλο βαθμό, έτος. “Το 2023 η αυξητική τάση για το digital επανήλθε και όπως αναμενόταν. Το ψηφιακό κανάλι των πωλήσεων θα βρίσκεται πάντα στην agenda των επενδύσεών μας και ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύει 40%- 50% του τζίρου μας” τονίζεται χαρακτηριστικά από τον κ. Πολυμενάκο.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα