20.3 C
Athens
Thursday, April 25, 2024
More

    Αυξημένες κατά 14% ήταν οι πωλήσεις του ομίλου Fourlis για το περασμένο έτος σε σύγκριση με το 2021

    Οι πωλήσεις του ομίλου FOURLIS για το περασμένο έτος ήταν αυξημένες κατά 14% σε σύγκριση με το 2021, ενώ, τα κέρδη έπειτα από φόρους διαμορφώθηκαν σε 19.8 εκατ. ευρώ, έναντι 11.5 εκατ. ευρώ.

    Η ανακοίνωση:

    Το 2022, ο όμιλος FOURLIS παρουσίασε πωλήσεις 501.4 εκατ. ευρώ έναντι 439.8 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 14% σε σύγκριση με το 2021. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ανήλθαν στα 69.7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 77.8 εκατ. ευρώ, το 2021.

    Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), ανήλθαν σε 39.6 εκατ. ευρώ έναντι 38.1 εκατ. ευρώ, το 2021. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 20 εκατ. ευρώ έναντι 12.1 εκατ. ευρώ, το 2021. Τα κέρδη ύστερα από φόρους ήταν 19.8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 71.4% σε σύγκριση με το 2021 (11.5 εκατ. ευρώ).

    Ο καθαρός δανεισμός του ομίλου την 31η Δεκεμβρίου 2022 ήταν 201.3 εκατ. ευρώ. Από αυτά, 102.5 εκατ. ευρώ (104.6 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2021) αφορούν τις εμπορικές δραστηριότητες λιανικής και 98.8 εκατ. ευρώ (31.2 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2021) αφορούν τη δραστηριότητα επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία Trade Estates ΑΕΕΑΠ.

    ΙΚΕΑ: Πωλήσεις 317.6 εκατ. ευρώ

    Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 317.6 εκατ. ευρώ έναντι 273.4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16.2%. Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 15.2%, ενώ, στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17.4% συγκρινόμενες με το 2021.

    Το EBITDA (OPR) ανήλθε σε 30.5 εκατ. ευρώ έναντι 25.8 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 23.8 εκατ. ευρώ. Σήμερα, λειτουργούν συνολικά πέντε μεγάλα καταστήματα ΙΚΕΑ (τρία στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο και ένα στη Βουλγαρία), έξι μεσαίου μεγέθους καταστήματα (τέσσερα στην Ελλάδα και δύο στη Βουλγαρία) και εννέα σημεία παραγγελιοληψίας (Pickup Point) προϊόντων ΙΚΕΑ (έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στη Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο).

    Τέλος, σχεδιάζονται ή είναι υπό κατασκευή τρία νέα μεσαίου μεγέθους καταστήματα στην Ελλάδα με στόχο να λειτουργήσουν τα επόμενα δύο – τρία χρόνια.

    Οι επιδόσεις των INTERSPORT

    Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT), οι πωλήσεις ανήλθαν στα 184.3 εκατ. ευρώ, έναντι 166.6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10.6%. Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10.8%, ενώ, στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάσθηκε μεσοσταθμική αύξηση 10.4%, συγκρινόμενες με το 2021.

    Το EBITDA (OPR) ανήλθε σε 12.4 εκατ. ευρώ, έναντι 14.2 εκατ. ευρώ. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 0.4 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 105 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων INTERSPORT αποτελείται από 57 καταστήματα στην Ελλάδα, 32 στη Ρουμανία, 10 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο. Συνεχίζεται η υλοποίηση του προγράμματος αναβάθμισης του υπάρχοντος δικτύου καταστημάτων με επενδύσεις που έφθασαν τα 8.8 εκατομμύρια, το περασμένο έτος.

    Holland & Barrett

    Η επένδυση στον κλάδο προϊόντων υγείας και ευεξίας άρχισε με τη λειτουργία των πρώτων τριών καταστημάτων λιανικής “HOLLAND & BARRETT”, ενώ, σύντομα θα είναι σε λειτουργία και ο διαδικτυακός τόπος της εταιρείας. Στόχος, είναι η λειτουργία 100 – 120 φυσικών καταστημάτων στις Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία, την επόμενη πενταετία.

    Αναφορικά με τα προβλήματα που διεθνώς επηρέασαν την εφοδιαστική αλυσίδα και τη διαθεσιμότητα προϊόντων, κυρίως στον κλάδο οικιακού εξοπλισμού και επίπλων, έχει σημειωθεί σημαντική βελτίωση σε όλα τα επίπεδα, με αποτέλεσμα οι δείκτες διαθεσιμότητας να πλησιάζουν, πλέον, τα επίπεδα κανονικότητας. Το κόστος ενέργειας για τη λειτουργία των καταστημάτων και των αποθηκών του ομίλου επηρεάσθηκε από τις μεγάλες αυξήσεις που παρατηρούνται διεθνώς και αποτελεί, πια, το 5.4% των λειτουργικών εξόδων για το 2022, σε σύγκριση με 4.5% στο σύνολο του 2021.

    Trade Estates

    Η Trade Estates ΑΕΕΑΠ, θυγατρική του ομίλου, κατέχει ακίνητα μεικτής εκτιμώμενης αξίας (GAV) 300 εκατ. ευρώ και καθαρή αξία ενεργητικού (NAV) 211 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου αξίας άνω των 250 εκατ. ευρώ μέσω αγορών και ανάπτυξης επιπλέον εμπορικών πάρκων και logistics. Η εισαγωγή της εταιρείας στην αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών εντός του τρέχοντος έτους, παραμένει βασικός στόχος.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα